Zákazníky FAYNu jsme dost dlouho (cca 2 roky) na voip
Zákazníky FAYNu jsme dost dlouho (cca 2 roky) na voip. Prvotní problémy člověk bere s rezervou a říká si, však oni to vychytají. Opak je pravdou. Nejen, že výpadky se stále opakují, účtování neodpovídá realitě, ale i servis - "lidský faktor" je čím dál horší a arogance personálu (slabé slovo) vrcholná ! Takže ne, jak pan majitel Hlavenka kdesi v diskuzi píše "že rád zaměstná profíky, kteří to bezchybně zvládnou". Chyba je i někde jinde - ne jenom v technice, milý pane Hlavenko. Péči o zákazníka a komunikaci s ním máte zřejmě někde u zadele. Konkrétně : - o výpadcích v systému zákazníka zásadně bezodkladně neinformujete, když už to prosákne, dodatečně pošlete e-mail. To, že někomu příjde divné, že telefon nezvonil až po 3 dnech, vás asi vůbec nezajímá. A kompenzace za výpadky? 0 - je pravidlem, že na zákaznickou linku Fayn se nedovoláte (resp. nikdo to nezvedne) - není výjimkou, když na e-mail Fayn reaguje za týden. VRCHOLNÝM KOUSKEM je přechod k Fayn s mobilním číslem. I stávající zákazník voip si musí zvolit další tarif pro přenášené mobilní číslo. I když si zvolíte (jako my) tarif s nulovým paušálem, obratem vám příjde faktura za ZŘÍZENÍ tohoto tarifu !! O těchto nákladech se ovšem na stránce s nabídkou tarifů již nikde nepíše. Ale pozor, tím to nekončí. My jsme se snažili přenést číslo od VF k Fayn někdy od 1/2 srpna. Kód pro přenos, který Fayn zaslal, ovšem VF shledal několikrát jako chybný. Také několikrát jsme o tom psali na Fayn podporu. Uráčili se odepsat, že chyba tedy bude asi někde jinde a že to musí dořešit - už se neozvali. Když se nám nepodařilo převedení mob. čísla domluvit se stávajícím operátorem do konce srpna, napsal jsem na Fayn, že od objednané tarifu odstupuji neb je nám bez přenesení čísla jaksi na nic a fakturu za tarif ať stornují. Kupodivu již po 2 dnech se mi z faynu ozval kdosi udivený, proč že chci tarif zrušit? A bla bla že sice mohu, ale že budou požadovat ještě náhradu vzniklých nákladů ve výši 300 Kč. No super - nás připraví o spoustu času dohadováním se s Vodafounem a s nimi, převod nebyl proveden z důvodů ne na naši straně a ještě uhradit náklady? A TŘEŠINKA NA DORTU - 2 dny na to přišla upomínka od Fayn, ať uhradíme fakturu za zřízení tarifu pro mobil, jinak že nám zablokují všechny ostatní služby v síti Fayn a odblokování tel. účtu bude zpoplatněno částkou 600 Kč !! No nevím, možná si to špatně vysvětluji, ale je možné, že pan Hlavenka už ty profíky do firmy sehnal a teď se budou živit nečím jiným, než je poskytování telekom služeb.
Naposledy oživil Anonymous v stř 01. říj 2014 16:50:46
|