Zkus nejdříve zavolat
Zkus nejdříve zavolat, možná by se to vyřešilo hned a bez čekání na odpověď na email. Já včera dostal poslední fakturu za zrušené číslo (cca. 150 Kč) a přesně jak ty -hezky jsem si to zkontroloval a objevil jsem pokutu asi 100 Kč na nedodržení smluvního závazku u čísla kde jsem žádný závazek neměl. Slečna mi to hned na lince uznala a vystavila dobropis, uhradit mám teda jen asi padesát korun a zbytek bude vyrovnán dobropisem. Jsem zvedavý kolik takových malých chybiček za pár korun měsíčně udělají a kolik lidí si toho nevšimne a hezky zaplatí. Já si od jisté doby u Vodafonu projíždím už všechny faktury které dostanu, a je fakt na pováženou že tam vždycky objevím chyby a to pokaždé. Myslím že dát dohromady data od několika klientů (že to není ojedinělý případ) bylo by to zajímavé nechat to prověřit ČOI a co oni nato.
Naposledy oživil Anonymous v čtv 26. zář 2013 11:00:32
|