2 ales76: U VF se to samozřejmě moc dobře ví
2 ales76: U VF se to samozřejmě moc dobře ví... Jenže zase - ber to z pohledu VF. U nás docela slušně funguje konkurenční prostředí a tlačí se dost na ceny. Operátor se pak snaží zákazníky lákat na služby, které jej příliš nestojí. Věrnostní program to jsou náklady, ale myslím že je jen otázkou času kdy se zavede. VF byl přinucen vážit si stávajících zákazníků, protože si začal uvědomovat že získat nového zákazníka je dražší než si udržet stávajicího. A hlavně zjistil, že své zákazníky ztrácí. Věrnostní program nejspíš bude formou slevy na volání a sms v rámci vlastní sítě, dávat ještě levnější mobily nebo si jinak zvyšovat náklady si VF s tímto počtem zákazníků dovolit nemůže. Chce to alespoň tak 3mil...
Naposledy oživil Anonymous v úte 25. bře 2014 6:02:35
|