jj souhlasím
jj souhlasím! známá pracovala u O2 a občas jsem nestačil zírat... Od nařízeného vědomého klamání zákazníků až po nucené lhaní zákazníkům. Paradoxně O2 nejvíce podporuje ty zaměstnance, kteří lžou a úmyslně poškozují zákazníky formou prémií za realizované obchody. Kdyby někdy něco z jejich interní komunikace prosáklo ven (což nechápu proč se ještě nidky nestalo) to bychom všichni čuměli BTW: byla nakonec vyhozena pro nedostatečné plnění prodejů kdy, světe div se, se jí nedařilo plnit kýžené limty na alespoň 5 prodejů služeb denně. Paradoxem je, že 4 roky se jí to dařilo bez problémů a až v poslední době ani prd, takže na té statistice asi něco bude. Jen pro info, zaměstnanců na prodejní sekci call centra jsou stovky...
Naposledy oživil Anonymous v pát 27. zář 2013 3:18:11
|