Mario : Neříkám
Mario : Neříkám,že jsem u O2 vysloveně spokojen,poslední dobou mě dokázal často naštvat,ale jelikož mám tarif Pohoda,tak k přestupu mě donutí jedině O2 tím,že mi ho jednou už neprodlouží a nebo tím,kdyby mě fakt nějak rozzlobil.Pokud by to mělo být už zítra (to neprodloužení),tak bych k Vodafone přešel.Ale pořád mi tam chybí tohle (je to z rozhovoru z někým z Vodafone) quote="Mobil.cz"]Operátor chce zároveň změnit model péče o stávající zákazníky tak, aby v něm hráli hlavní roli. V budoucnu by se jim mělo dostat lepší péče, než v případě zákazníků nových.p/quote] O2 alespoň nějaký věrnostní program pro ty věrné zákazníky má (i když už to není co to bývalo)..Opravdu se mi zdá,že si Vodafone svých zákazníků příliš neváží,jelikož v dnešní době je potřeba zákazníka rozmazlovat a čas od času mu něco nabídnout (nemusí to pro něj ani být výhodné),ale alespoň bude přemýšlet o tom a ne jestli by nebylo léle u konkurence.
Naposledy oživil Anonymous v úte 25. bře 2014 5:56:21
|