Zdravím
Zdravím,
zjistil jsem, že Vodafone má celkem problémy s tím, když v samoobsluze rušíte nějakou placenou službu. A sice se mě i lidem v mém okolí už několikrát stalo, že si v samoobsluze službu zrušili, Vodafone se tvářil, že vše proběhlo v pořádku, ale služba dále běžela a byla k zaplacení i v dalším zúčtovacím období.
Zajímalo by mě, jaké zkušenosti máte v tomto ohledu s Vodafonem vy. Já měl vždy Vodafone rád a považoval jsem ho za velmi solidního operátora, poslední dobou ale pochybuji...
Pro příklad uvádím dvě situace, jedna je z dneška.
Před pár měsíci si přítelkyně pořídila Na Míru za 0 s programem kamarádi (jak je nabízeli za 50%) Službu používala 2 měsíce, ale jak se přiblížili prázdniny, kdy jsme stejně spolu, tak si ji v samoobsluze deaktivovala. Vše proběhlo zdánlivě v pořádku a tak SIMku prostě strčila do šuplíku, jelikož na ní měli být nulové paušály. Dnes jsme se podívali do samoobsluhy k tomuto číslu a zjistili, že je zde vyúčtování na 88Kč za minulý měsíc a dalších 88 Kč je utraceno za měsíc současný. Program Kamarádi na 1 číslo stále běží a nebyl zrušen.
Obrátili jsme se telefonicky na operátora, ale slečna nám nabídla jen 50% slevu z dlužné částky, což považujeme za zcestné vzhledem k tomu, že služba byla zrušená, ani náznakem nebyla využitá a SIMka vlastně ani nebyla přihlášena v síti. S tímto požadavkem jsme byli odkázáni na
reklamace@vodafone.cz. Napsali jsme tam, tož jsem zvědav, jak žádost vyřeší.
Druhá situace je trochu starší, jak Vodafone dával (tušímže loni) na půl roku IVM zdarma. Měl jsem u nich Odepiš a Nabito 350 (na kterém jsem platil internet stabilně). Vzhledem k tomu, že to bylo zdarma, aktivoval jsem si internet i na druhém čísle (vždycky se to může hodit). Pár dní před koncem akce jsem v samoobsluze deaktivoval tuto službu a nadále poklidně existoval. Někdy v půlce následujícího zúčtovacího období, kdy jsem z tohoto mobilu nepřenesl jediný bajt jsem zjistil v chytrém přehledu, že bych měl platit i za internet, který jsem zrušil. Telefonát na operátora dopadl podobně jako v tom novějším případě, nabídli mi 50% dolu. Tenkrát jsem to přijal. Stát se může, ale zdá se mi, že se jim to stává podezřele často.
No, tak teď přišel mail zpátky, že
reklamace@vodafone.cz neexistuje.