Nejsem žádným vášnivým přispěvatelem
Nejsem žádným vášnivým přispěvatelem,vlastně vůbec,za svůj život jsem napsal max.2recenze na hotely,nicméně dnešní zkušenost s Vodafonem mě donutila... Nejsem typ klienta,co zkoumá nejvýhodnější nabídky a kombinuje,jsem na to asi líný,prostě jen volám a platím. U společnosti Vodafone jsem od dubna 2001(tehdy ještě ČeskýMobil),za tu dobu jsem měl vždy v termínu své závazky vůči oprátorovi včas vyrovnány,což vždy operátor/ka nezapomněla zmínit.Vzhledem k tomu,že dost cestuji a volám,tak ke dnešku jsem mohl zmíněným operátorům zaplatit cca 500.000,- V minulém roce jsem z důvodů optimalizace převedl práva a závazky na svou firmu-sro-to nebyl problém. Nyní jsem nechat udělat převod zpět a začaly se dít věci: jako první mi přišla od operátora SMS s požadavkem o navýšení volaci jistiny na 2000,-,neřešil jsem to,na prodejně jsem ji chtěl složit...slečna mi však sdělila,že je to zbytečné,že limit je dostačující. Dál jsem tomu nevěnoval pozornost,až dnes,kdy mi milý operátor oznámil,že mě zablokoval a mám zaplatit 30Kč. Volal jsem tedy do samoobsluhy,tam už po mě chtěli 1850Kč,tím má trpělivost přetekla a jel jsem do T-MOBILE zařidit převod čísla. Poté co byl vygenerován kod pro přenos,chěl jsem ho nahlásit operátorovi..bohužel když jsem vytočil číslo na samoobsluhu,byla tam jen hláška jakým způsobem zaplatit. Volal jsem tedy z pevné linky,dovolal se,operátorka mi sdělila,že přenosy vyřizuje jiné oddělení a že mě spojí...poslouchal jsem asi 7min hudbu,načež se mi ozvala původní operátorka s tím,že pracují jen do 17hod,tak že to budeme řešit zítra. Nemůžu se dočkat,po těchto zkušenostech,až uplyne potřebná doba a mé číslo bude jinde,nezáleží na tom kde,hlavně ne u Vodafone
Naposledy oživil Anonymous v čtv 26. zář 2013 16:00:13
|