Cenově nevím, myslím, že je to víceméně u všech operátorů vyrovnané – záleží, do jaké sítě hodně voláš. My jsme přešli jako rodina od TM k VF a za velkou výhodu považuji, že se dá v podstatě kdykoliv změnit tarif (u TM jen jednou za to jejich „období“, tj. 2 roky – zkoušeli jsme ) a že se tam dá nastavit upozornění, kolik jsi provolala a případně zablokování, když jsi provolala „strop“, který si sama volíš (FlexiLimit a FlexiStrop, kdyžtak koukni na jejich stránky.) Po letech se služebním telefonem se mi to hodí, protože nemám odhad Na druhou stranu má VF naprosto šílenou telefonní zákaznickou linku (nedá se tam dovolat, zpátky nevolají, i když to slíbí, občas co operátor, to názor a tak), ale na prodejnách a přes net jsou fajn.
Cenově nevím, myslím, že je to víceméně u všech operátorů vyrovnané – záleží, do jaké sítě hodně voláš. My jsme přešli jako rodina od TM k VF a za velkou výhodu považuji, že se dá v podstatě kdykoliv změnit tarif (u TM jen jednou za to jejich „období“, tj. 2 roky – zkoušeli jsme ) a že se tam dá nastavit upozornění, kolik jsi provolala a případně zablokování, když jsi provolala „strop“, který si sama volíš (FlexiLimit a FlexiStrop, kdyžtak koukni na jejich stránky.) Po letech se služebním telefonem se mi to hodí, protože nemám odhad Na druhou stranu má VF naprosto šílenou telefonní zákaznickou linku (nedá se tam dovolat, zpátky nevolají, i když to slíbí, občas co operátor, to názor a tak), ale na prodejnách a přes net jsou fajn.
|