.... je několik. Předně jde o nástupce Telecomu, který u nás drtivá většina lidí bytostně nesnášela. Za druhé je to fakt, že oddělení péče o zákazníka se změnilo v oddělení prodeje nových služeb a úroveň podpory šla rapidně dolů. Zatřetí je tu vychytaný firemní software Claudia, který již 3 roky spíše nefunguje než funguje. Mno a jako třešnička na dortu jsou tu drzí, vlezlí a prolhaní obchodní zástupci, ikdyž toto je problém všech operátorů......
.... je několik. Předně jde o nástupce Telecomu, který u nás drtivá většina lidí bytostně nesnášela. Za druhé je to fakt, že oddělení péče o zákazníka se změnilo v oddělení prodeje nových služeb a úroveň podpory šla rapidně dolů. Zatřetí je tu vychytaný firemní software Claudia, který již 3 roky spíše nefunguje než funguje. Mno a jako třešnička na dortu jsou tu drzí, vlezlí a prolhaní obchodní zástupci, ikdyž toto je problém všech operátorů......
|