Protože O2 na tohle nemají žádný pořádný systém. Podobně jako České dráhy. Vše záleží na konkrétním člověku, místo toho, aby existovalo nějaké systémové nařízení pro všechny. Já tu pořád vychvaluji Eurotel, kde pravděpodobně těch "příjemnějších" lidí bylo více. Pravdou ale je, že ať jsou praktiky O2 jakékoliv, na u:fona to nemá. Jejich pracovníci jsou na to lhaní a zatloukání snad školeni. Mám nejednu osobní zkušenost.
Protože O2 na tohle nemají žádný pořádný systém. Podobně jako České dráhy. Vše záleží na konkrétním člověku, místo toho, aby existovalo nějaké systémové nařízení pro všechny. Já tu pořád vychvaluji Eurotel, kde pravděpodobně těch "příjemnějších" lidí bylo více. Pravdou ale je, že ať jsou praktiky O2 jakékoliv, na u:fona to nemá. Jejich pracovníci jsou na to lhaní a zatloukání snad školeni. Mám nejednu osobní zkušenost.
|