Ono si moc nevyberete. Takto se ke svým stávajícím zákazníkům chovají i ostatní. My jsme naopak přešli k O2 s 13 čísly a cca 15 tis. útraty. Průběh i výsledek podobný jako u Vás. Ty neveřejné nabídky operátorů jsou až překvapující. Když chtějí někoho přetáhnout, tak se mohou "přetrhnout", ale udržet si zákazníka, to ne. Snaží se až když je pozdě a už je podepsaná smlouva s konkurencí. Asi do poslední chvíle věří, že stejně neodejdete. Když jim dáváte výpověď , tak se diví a začnou se snažit. Nechápu.
Ono si moc nevyberete. Takto se ke svým stávajícím zákazníkům chovají i ostatní. My jsme naopak přešli k O2 s 13 čísly a cca 15 tis. útraty. Průběh i výsledek podobný jako u Vás. Ty neveřejné nabídky operátorů jsou až překvapující. Když chtějí někoho přetáhnout, tak se mohou "přetrhnout", ale udržet si zákazníka, to ne. Snaží se až když je pozdě a už je podepsaná smlouva s konkurencí. Asi do poslední chvíle věří, že stejně neodejdete. Když jim dáváte výpověď , tak se diví a začnou se snažit. Nechápu.
|