Dříve jsem na O2 nedal dopustit. Poslední cca rok jsem ale pozoroval změny k horšímu. Ne v technické úrovni, ale v absolutním nezájmu o zákazníka - máme 16 čísel s fakturací přes 20 000Kč. Od 6.srpna 2009 !!! jsem opakovaně požadoval přes linku pro firemní zákazníky schůzku s obchodním zástupcem. Už jsem začal používat i argument, že uvažuji o přestupu. Před cca měsícem se mi jeden ozval a domluvili jsme se na předběžný termín schůzky. Na tu ale nedorazil, ani se neomluvil. To byla poslední kapka a od včerejška máme podepsanou smlouvu s T-Mobile s výsledkem - více volných minut, levnější volání a podpora na úplné uhrazení smluvní pokuty pro O2 za předčasné ukončení smlouvy (cca 45 000 Kč). Úspora nákladů telefonování cca 45%! Ne všichni u O2 jsou ale špatní. Poslední hovor s operátorkou O2 byl velmi příjemný, protože se omluvila za přístup O2 a popřála vše dobré do budoucna. A potvrdila, že v záznamech hovorů vidí cca 5 žádostí o schůzku od srpna a že nechápe přístup O2...
Dříve jsem na O2 nedal dopustit. Poslední cca rok jsem ale pozoroval změny k horšímu. Ne v technické úrovni, ale v absolutním nezájmu o zákazníka - máme 16 čísel s fakturací přes 20 000Kč. Od 6.srpna 2009 !!! jsem opakovaně požadoval přes linku pro firemní zákazníky schůzku s obchodním zástupcem. Už jsem začal používat i argument, že uvažuji o přestupu. Před cca měsícem se mi jeden ozval a domluvili jsme se na předběžný termín schůzky. Na tu ale nedorazil, ani se neomluvil. To byla poslední kapka a od včerejška máme podepsanou smlouvu s T-Mobile s výsledkem - více volných minut, levnější volání a podpora na úplné uhrazení smluvní pokuty pro O2 za předčasné ukončení smlouvy (cca 45 000 Kč). Úspora nákladů telefonování cca 45%! Ne všichni u O2 jsou ale špatní. Poslední hovor s operátorkou O2 byl velmi příjemný, protože se omluvila za přístup O2 a popřála vše dobré do budoucna. A potvrdila, že v záznamech hovorů vidí cca 5 žádostí o schůzku od srpna a že nechápe přístup O2...
|