Nese to český způsob podnikání - v prvé řadě pořádně oškubat zákazníky. S Telefonicou O2 nemám špatné skušenosti . Jen by měli slevnit u pevné linky - používání pevné linky. Místo toho zavést poplatek za ev. poruchovou službu. Pak si myslím , že by to bylo spravedlivé. Ale co je dnes v ČR spravedlivé. Obchodní činnost je na nízské úrovni. Nekorekonost jednání- vnucování nechtěného.Zvlášt u starých lidi, kteří nejsou záměrně dostatečně informováni o nabízeném "zboží".
Nese to český způsob podnikání - v prvé řadě pořádně oškubat zákazníky. S Telefonicou O2 nemám špatné skušenosti . Jen by měli slevnit u pevné linky - používání pevné linky. Místo toho zavést poplatek za ev. poruchovou službu. Pak si myslím , že by to bylo spravedlivé. Ale co je dnes v ČR spravedlivé. Obchodní činnost je na nízské úrovni. Nekorekonost jednání- vnucování nechtěného.Zvlášt u starých lidi, kteří nejsou záměrně dostatečně informováni o nabízeném "zboží".
|