Skrýt reklamu



Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Rozdělte ovoce a zeleninu (2 na každé straně):
Rozdělte ovoce a zeleninu (2 na každé straně):
Please select the options below to the correct list to avoid automated registrations.
Ovoce
Zelenina
Mrkev
Jahoda
Paprika
Jablko
TIP: Registrujte se a nebudete muset vyplňovat antispamovou kontrolu.
   
Přehled tématu - Kromě
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Kromě  Odpovědět s citací
Kromě ceny mě lákal i celkem lopatisticky zpracovaný web a tak nějak jsem byl plný optimismu ze situace, kdy se najednou v Česku ledy hnuly.
Přenos čísla trval téměř celý měsíc, prý toho mají hodně a velcí operátoři jim hážou klacky pod nohy. Zvolil jsem platbu předem, metoda "kredit". Ujistil jsem se, že není problém sloučit dvě čísla do jednoho účtu - kvůli jednodušším platbám. V pohodě, jen ten přenos jaksi trval a trval, na svém účtu jsem ovšem hezky viděl nastavení pro obě čísla, i výši kreditu, stav volných minut i sms.
Sláva! Přeneseno!!! ...a tím okamžikem zmizely možnosti nastavení pro jedno z mých čísel. Zákaznická linka fakt funguje jako mrtvá schránka na peníze, rekord mám 14 minut poslechu muziky a vyčkejte prosím. Reakční doba na maily cca týden, obsahově skvělé - jakože vážně popis kde najdu nastavení, marně jsem posílal i screenshoty účtu ukazující, že nic takového se pro konkrétní číslo opravdu nekoná. Suprová je rovněž metoda, kdy vám tu samou kravinu napíšou tak 3-4 lidi nezávisle na sobě. Do toho se začaly objevovat prapodivné čísla v zobrazení kreditu, mé apely měly opět výše popsaný účinek. Po měsíci jsem se rozhodl k odchodu a podal výpověď. Zhruba v té době mi přišel mail od nějakého technika s tím, že už to je cajk. Super, nastavit jsem mohl služby i pro druhé číslo, ale něco za něco - přestal se mi pro něj zobrazovat stav provolaných minut, celkový stav zobrazoval jenom minuty druhého čísla. Odpovědi - hádáte správně - byly opět v duchu "stav si můžete zkontrolovat..." Po týdnu reagovali na můj mail ohledně výpovědi, žebych rád ČVOP pro přenos k novému operátorovi. "Diskriminované" číslo omilostili tím, že mu přidělili ČVOP a ten byl dokonce i funkční a tak manželka funguje u nového operátora. Já to mám lepší - Fayn se o mně postaral mooooc hezky a vygeneroval mi TŘI ČVOPy !!! Když jsem se ohradil, že nevím, který je teda platný a že už jsem novému operátorovi nahlásil hned ten první, tak mně s omluvou sdělili, že platný je ten poslední. Uf, v pohodě, nový kód pro přenos jsem nahlásil, změna byla akceptována, takže vše v pohodě. Ne? Jasně že ne. Nedošlo ke spárování požadavků. Jinými slovy čekám co bude, týden jsem bez svého čísla, na kterém mám třeba internet banking a tak nějak nemám chuť ho měnit. Takovej adrenalin jsem nezažil ani na vojně, kdo máte pud sebezáchovy, tak se Faynu vyhněte obloukem, problémy neřeší, ale generují.
Příspěvek Napsal: stř 01. říj 2014 16:49:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Přejít na:  
cron

Dotazy směřujte prosím přímo do fóra, uvedený email je pro technické záležitosti: info@kliknuti.cz

Provozovatel této stránky neručí za texty a příspěvky zde uveřejněné, pokud jsou příspěvky v rozporu se zákony ČR, nebo k nim vlastníte autorské práva, kontaktujte nás prosím, provedeme nápravu. Není možné ověřovat pravost příspěvků, proto neneseme jakoukoliv odpovědnost za pravost. Pokud máte výhrady k příspěvku, kontaktujte přímo autora, nebo reagujte odpovědí přímo ve fóru.


www.o2.cz, www.bonerix.cz/start, www.vodafone.cz, www.modrevolani.cz



« Zásady Google pro ochranu osobních údajů.

TOPlist

Stránky vytvořené přes Kliknutí.cz - tvorba webu