Ahoj zákazníkem FAYN jsem skoro rok. Od 8.8 mají ovšem brutální výpadek s tím, že údajně přišli o data z databáze a potrvá ještě další dva týdny než je obnoví. Všimnul jsem si toho tak, že se mi chybně počítají volné minuty a data o čemkoli (vyúčtování, hovory) před 8.8 nejsou dostupná....No asi takhle: FAYN může mít nabídku volání atraktivní jak chce, ale dokud bude chybně počítat kredit, tak to jaksi ztrácí na relevanci. A pokud trvá obnova databáze ze zálohy 3 týdny (podle sdělení infolinky) tak se dá říct, že něco v IT je hodně špatně, protože lepší čas má asi i albánský státní podnik na pračky...a jak asi může fungovat zbytek firmy???
Ahoj zákazníkem FAYN jsem skoro rok. Od 8.8 mají ovšem brutální výpadek s tím, že údajně přišli o data z databáze a potrvá ještě další dva týdny než je obnoví. Všimnul jsem si toho tak, že se mi chybně počítají volné minuty a data o čemkoli (vyúčtování, hovory) před 8.8 nejsou dostupná....No asi takhle: FAYN může mít nabídku volání atraktivní jak chce, ale dokud bude chybně počítat kredit, tak to jaksi ztrácí na relevanci. A pokud trvá obnova databáze ze zálohy 3 týdny (podle sdělení infolinky) tak se dá říct, že něco v IT je hodně špatně, protože lepší čas má asi i albánský státní podnik na pračky...a jak asi může fungovat zbytek firmy???
|