Ve Vodafonu, bohužel, udělali jednu zásadní chybu. Když už migrují na stejný systém jako O2, měli to udělat stejně jako Telefonica. Tehdy vyhlásili na určitou dobu stop stav, všechny zákaznické karty uzamkli, pokud už někdo chtěl smlouvu, dělalo se to offline a zadávalo zpětně. U Vodafonu to byla buď touha potom se nepřiznávat k tomu, že se něco kope jinak, nebo nenažranost a prostě jelo se nonstop. To byl zásadní fail a možná by k podobným chybám teď nedocházelo.
Ve Vodafonu, bohužel, udělali jednu zásadní chybu. Když už migrují na stejný systém jako O2, měli to udělat stejně jako Telefonica. Tehdy vyhlásili na určitou dobu stop stav, všechny zákaznické karty uzamkli, pokud už někdo chtěl smlouvu, dělalo se to offline a zadávalo zpětně. U Vodafonu to byla buď touha potom se nepřiznávat k tomu, že se něco kope jinak, nebo nenažranost a prostě jelo se nonstop. To byl zásadní fail a možná by k podobným chybám teď nedocházelo.
|