Takže můj příběh: Mám u Vodafone 2 čísla - jedno pouze pro příchozí hovory (v podstatě šlo o helpdesk pro asi 300 lidí) - tarif na míru bez předplacených jednotek, na druhém internet na stálo. Po převedení na nový systém začalo pravé peklo. Internet se z ničeho nic zpomalil na nějakých 10 kbps (a vyčerpaným FUP to opravdu nebylo). Tak volám na operátora co jako s tím je a on, že systém asi špatně napočítal FUP a že to napraví. S rychlostí se nic nezměnilo a časem přišla faktura. Tam byl balíček internet v mobilu na stálo naúčtován 2x (operátor ho aniž bych to po něm chtěl a aniž mi to řekl prostě vypnul a zase zapnul, což nový systém "ocení" novou fakturací za cca. 500,-). Volám proto (týden před splatností faktury) operátora, co že to jako má být a že se mi nechce platit za jejich chyby. Operátor mě ujistil, že to opraví, posune splatnost faktury a že mám zaplatit jen ten jeden balíček. V samoobsluse se objevily v příchozích platbách nějaká hausnumera a dokonce i moje platba za internet. Trochu mě znervózňovalo červené číslo "částka po splatnoti" 525,-, tak volám na operátora. Opět ujištění, že splatnost faktury je posunuta a že neoprávněně naúčtovaných 525,- bude smazáno dobropisem, ale že se to tam do další faktury prostě zobrazuje. Na další faktuře bylo skutečně dobropisováno 525,-, nicméně ke každému číslu na zákaznickém účtu byla naúčtováno 250,- + DPH za položku "Úpravy pro ostatní platby". Platit 600,- za něco co nevím co je se mi nechtělo a proto volám opět na operátora. Je mi řečeno, že to je pokuta za reaktivaci zablokovaných odchozích služeb z důvodu pozdního zaplacení (těch 525,- Kč jejichž úhradu systém zaznamenal až v okamžiku dobropisu a opakovaně slibované prodloužení splatnosti faktury se někde vytratilo). Tak opět vysvětluji svůj příběh a pán že to mám zaplatit a že budou tuto částku dobropisovat. S tím nesouhlasím a nějak se dohodneme. Opět přibyla nějaká hasnumera v seznamu došlých plateb a v samoobsluze na mě červeně svítí "částka po splatnosti 600,-. Tak uvidíme co bude na další faktuře. Došla mi trpělivost. Číslo určené na příchozí hovory jsem se rozhodl odmigrovat jinam. PAC vygenerován, smlouva vypovězena, už mám i novou SIM kartu a dnes o půlnoci by mělo být číslo přeneseno. Pikantní na tom je, že již týden se na zmíněné číslo nedá dovolat. Podle pracovníků Vodafone je u nich vše v naprostém pořádku a nejspíš mám prý rozbitý telefon. Je tak rozbitý, že při pokusu o volání na číslo, které je údajně v pořádku v síti Vodafone se mi ozývá hláška konkurenčního operátora, že číslo neexistuje. Co se internetu týče, tak jde nejspíš o místní chybu. Na to jsem přišel tak, že v jiných částech města mi fungoval normálně (3G), ale tam kde nejvíc potřebuju musím 3G vypnout a spokojit se s EDGE. I tuto skutečnost jsem několikrát reportoval a že prý mám asi špatný modem, ale že se na to podívají a zavolají. Haha, nezavolal nikdo a na mojí námitku, že jinde to funguje řekl operátor - "no to já nevím jestli vám to jinde funguje". Platit za takovouhle službu 525,- měsíčně se mi nechce, tak jsem obnovu balíčku zrušil přes operátora. Tedy chtěl zrušit. Po třech marných pokusech (a ujištění že obnova neproběhne i když se v samoobsluze zobrazovalo že ano) jsem navštívil prodejnu a tam jsem docílil kýženého stavu, že i v samoobsluze se zobrazuje, že obnova neproběhne. Upřímně řečeno, to co se nyní u Vodafone děje mi připomíná hrůzu SPT Telecom poloviny devadesátých let minulého století. Absolutní nepořádek, chaos, nelze se spolehnout vůbec na nic. A to už ani nezmiňuji, že "zavolat operátorovi" je taškařice nejméně na půl hodiny, spíše však na déle. Výsledkem dvou měsíců služeb Vodafone je tedy cca. neoprávněně naúčtovaných 1.100,- Kč a asi 4 hodiny telefonování na infolinku a prakticky nefunkční internet. Jsem trpělivý, ale na tohle nemám
Takže můj příběh: Mám u Vodafone 2 čísla - jedno pouze pro příchozí hovory (v podstatě šlo o helpdesk pro asi 300 lidí) - tarif na míru bez předplacených jednotek, na druhém internet na stálo. Po převedení na nový systém začalo pravé peklo. Internet se z ničeho nic zpomalil na nějakých 10 kbps (a vyčerpaným FUP to opravdu nebylo). Tak volám na operátora co jako s tím je a on, že systém asi špatně napočítal FUP a že to napraví. S rychlostí se nic nezměnilo a časem přišla faktura. Tam byl balíček internet v mobilu na stálo naúčtován 2x (operátor ho aniž bych to po něm chtěl a aniž mi to řekl prostě vypnul a zase zapnul, což nový systém "ocení" novou fakturací za cca. 500,-). Volám proto (týden před splatností faktury) operátora, co že to jako má být a že se mi nechce platit za jejich chyby. Operátor mě ujistil, že to opraví, posune splatnost faktury a že mám zaplatit jen ten jeden balíček. V samoobsluse se objevily v příchozích platbách nějaká hausnumera a dokonce i moje platba za internet. Trochu mě znervózňovalo červené číslo "částka po splatnoti" 525,-, tak volám na operátora. Opět ujištění, že splatnost faktury je posunuta a že neoprávněně naúčtovaných 525,- bude smazáno dobropisem, ale že se to tam do další faktury prostě zobrazuje. Na další faktuře bylo skutečně dobropisováno 525,-, nicméně ke každému číslu na zákaznickém účtu byla naúčtováno 250,- + DPH za položku "Úpravy pro ostatní platby". Platit 600,- za něco co nevím co je se mi nechtělo a proto volám opět na operátora. Je mi řečeno, že to je pokuta za reaktivaci zablokovaných odchozích služeb z důvodu pozdního zaplacení (těch 525,- Kč jejichž úhradu systém zaznamenal až v okamžiku dobropisu a opakovaně slibované prodloužení splatnosti faktury se někde vytratilo). Tak opět vysvětluji svůj příběh a pán že to mám zaplatit a že budou tuto částku dobropisovat. S tím nesouhlasím a nějak se dohodneme. Opět přibyla nějaká hasnumera v seznamu došlých plateb a v samoobsluze na mě červeně svítí "částka po splatnosti 600,-. Tak uvidíme co bude na další faktuře. Došla mi trpělivost. Číslo určené na příchozí hovory jsem se rozhodl odmigrovat jinam. PAC vygenerován, smlouva vypovězena, už mám i novou SIM kartu a dnes o půlnoci by mělo být číslo přeneseno. Pikantní na tom je, že již týden se na zmíněné číslo nedá dovolat. Podle pracovníků Vodafone je u nich vše v naprostém pořádku a nejspíš mám prý rozbitý telefon. Je tak rozbitý, že při pokusu o volání na číslo, které je údajně v pořádku v síti Vodafone se mi ozývá hláška konkurenčního operátora, že číslo neexistuje. Co se internetu týče, tak jde nejspíš o místní chybu. Na to jsem přišel tak, že v jiných částech města mi fungoval normálně (3G), ale tam kde nejvíc potřebuju musím 3G vypnout a spokojit se s EDGE. I tuto skutečnost jsem několikrát reportoval a že prý mám asi špatný modem, ale že se na to podívají a zavolají. Haha, nezavolal nikdo a na mojí námitku, že jinde to funguje řekl operátor - "no to já nevím jestli vám to jinde funguje". Platit za takovouhle službu 525,- měsíčně se mi nechce, tak jsem obnovu balíčku zrušil přes operátora. Tedy chtěl zrušit. Po třech marných pokusech (a ujištění že obnova neproběhne i když se v samoobsluze zobrazovalo že ano) jsem navštívil prodejnu a tam jsem docílil kýženého stavu, že i v samoobsluze se zobrazuje, že obnova neproběhne. Upřímně řečeno, to co se nyní u Vodafone děje mi připomíná hrůzu SPT Telecom poloviny devadesátých let minulého století. Absolutní nepořádek, chaos, nelze se spolehnout vůbec na nic. A to už ani nezmiňuji, že "zavolat operátorovi" je taškařice nejméně na půl hodiny, spíše však na déle. Výsledkem dvou měsíců služeb Vodafone je tedy cca. neoprávněně naúčtovaných 1.100,- Kč a asi 4 hodiny telefonování na infolinku a prakticky nefunkční internet. Jsem trpělivý, ale na tohle nemám
|