To zase musím oponovat, zkracování hovorů jsem nezažil, spíš je tedy běžná praxe, že každý operátor tvrdí něco jiného, klidně i s hodinovým rozestupem...To pak člověk neví kde je pravda

S tím nezaznamenáváním hovorů je to zvláštní...jednou mi správně nadiktovali všechny uskutečněné hovory, za týden tam ty záznamy už nebyly...
Toho že se Vodafone neudrží bych se nebál, negativní zkušenosti mám i s T-M a z doslechu velmi negativní mají i lidé u O2...
Je to nejspíš individuální, záleží na tom, na koho člověk narazí.
Myslím že je to jak píšete, Vodafone ve službách pro firmy dost pokulhává, T-M má v tomhle mnohonásobně lepší přístup..
O2 posoudit nemůžu, slíbený telefonát s nabídkou od O2 se neuskutečnil, jediná nabídka kterou od nich máme je ta, která mi dorazila sem do PM ve stylu "ahoj nabízím velmi levné volání O2"... tolik k jejich přístupu k firmám

To zase musím oponovat, zkracování hovorů jsem nezažil, spíš je tedy běžná praxe, že každý operátor tvrdí něco jiného, klidně i s hodinovým rozestupem...To pak člověk neví kde je pravda :) S tím nezaznamenáváním hovorů je to zvláštní...jednou mi správně nadiktovali všechny uskutečněné hovory, za týden tam ty záznamy už nebyly...
Toho že se Vodafone neudrží bych se nebál, negativní zkušenosti mám i s T-M a z doslechu velmi negativní mají i lidé u O2...
Je to nejspíš individuální, záleží na tom, na koho člověk narazí.
Myslím že je to jak píšete, Vodafone ve službách pro firmy dost pokulhává, T-M má v tomhle mnohonásobně lepší přístup..
O2 posoudit nemůžu, slíbený telefonát s nabídkou od O2 se neuskutečnil, jediná nabídka kterou od nich máme je ta, která mi dorazila sem do PM ve stylu "ahoj nabízím velmi levné volání O2"... tolik k jejich přístupu k firmám :D