Skrýt reklamu



Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Rozdělte ovoce a zeleninu (2 na každé straně):
Rozdělte ovoce a zeleninu (2 na každé straně):
Please select the options below to the correct list to avoid automated registrations.
Ovoce
Zelenina
Jablko
Paprika
Mrkev
Jahoda
TIP: Registrujte se a nebudete muset vyplňovat antispamovou kontrolu.
   
Přehled tématu - Nejsem žádným vášnivým přispěvatelem
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Nejsem žádným vášnivým přispěvatelem  Odpovědět s citací
Nejsem žádným vášnivým přispěvatelem,vlastně vůbec,za svůj život jsem napsal max.2recenze na hotely,nicméně dnešní zkušenost s Vodafonem mě donutila...
Nejsem typ klienta,co zkoumá nejvýhodnější nabídky a kombinuje,jsem na to asi líný,prostě jen volám a platím. U společnosti Vodafone jsem od dubna 2001(tehdy ještě ČeskýMobil),za tu dobu jsem měl vždy v termínu své závazky vůči oprátorovi včas vyrovnány,což vždy operátor/ka nezapomněla zmínit.Vzhledem k tomu,že dost cestuji a volám,tak ke dnešku jsem mohl zmíněným operátorům zaplatit cca 500.000,- V minulém roce jsem z důvodů optimalizace převedl práva a závazky na svou firmu-sro-to nebyl problém. Nyní jsem nechat udělat převod zpět a začaly se dít věci: jako první mi přišla od operátora SMS s požadavkem o navýšení volaci jistiny na 2000,-,neřešil jsem to,na prodejně jsem ji chtěl složit...slečna mi však sdělila,že je to zbytečné,že limit je dostačující. Dál jsem tomu nevěnoval pozornost,až dnes,kdy mi milý operátor oznámil,že mě zablokoval a mám zaplatit 30Kč. Volal jsem tedy do samoobsluhy,tam už po mě chtěli 1850Kč,tím má trpělivost přetekla a jel jsem do T-MOBILE zařidit převod čísla.
Poté co byl vygenerován kod pro přenos,chěl jsem ho nahlásit operátorovi..bohužel když jsem vytočil číslo na samoobsluhu,byla tam jen hláška jakým způsobem zaplatit. Volal jsem tedy z pevné linky,dovolal se,operátorka mi sdělila,že přenosy vyřizuje jiné oddělení a že mě spojí...poslouchal jsem asi 7min hudbu,načež se mi ozvala původní operátorka s tím,že pracují jen do 17hod,tak že to budeme řešit zítra.
Nemůžu se dočkat,po těchto zkušenostech,až uplyne potřebná doba a mé číslo bude jinde,nezáleží na tom kde,hlavně ne u Vodafone
Příspěvek Napsal: čtv 26. zář 2013 16:00:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Přejít na:  
cron

Dotazy směřujte prosím přímo do fóra, uvedený email je pro technické záležitosti: info@kliknuti.cz

Provozovatel této stránky neručí za texty a příspěvky zde uveřejněné, pokud jsou příspěvky v rozporu se zákony ČR, nebo k nim vlastníte autorské práva, kontaktujte nás prosím, provedeme nápravu. Není možné ověřovat pravost příspěvků, proto neneseme jakoukoliv odpovědnost za pravost. Pokud máte výhrady k příspěvku, kontaktujte přímo autora, nebo reagujte odpovědí přímo ve fóru.


www.o2.cz, www.bonerix.cz/start, www.vodafone.cz, www.modrevolani.cz



« Zásady Google pro ochranu osobních údajů.

TOPlist

Stránky vytvořené přes Kliknutí.cz - tvorba webu