Skrýt reklamu



Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Velikost písma:
Barva písma
Rozdělte ovoce a zeleninu (2 na každé straně):
Rozdělte ovoce a zeleninu (2 na každé straně):
Please select the options below to the correct list to avoid automated registrations.
Ovoce
Zelenina
Mrkev
Jablko
Jahoda
Paprika
TIP: Registrujte se a nebudete muset vyplňovat antispamovou kontrolu.
   
Přehled tématu - Já se určitě nezlobím
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Já se určitě nezlobím  Odpovědět s citací
Já se určitě nezlobím..A máš určitě pravdu.Z vlastní zkušenosti vím,že čekání na živého operátora se může hodně prodloužit,což je horor pokud je potřeba vyřídit něco důležitého,ale pravda je,že se mi zdá,že ti dnešní zákazníci jsou hrozně líní a zhýčkaní.
U O2 jsem nikdy na spojení s operátorem nikdy nečekal déle než 10s,ale co se týče jejich péče (a celkově O2) o mne,tak hodně mizerny..
Je to můj subjektivní pocit a nechci to srovnávat,každý má jinou zkušenost.
Příspěvek Napsal: čtv 26. zář 2013 14:30:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Přejít na:  
cron

Dotazy směřujte prosím přímo do fóra, uvedený email je pro technické záležitosti: info@kliknuti.cz

Provozovatel této stránky neručí za texty a příspěvky zde uveřejněné, pokud jsou příspěvky v rozporu se zákony ČR, nebo k nim vlastníte autorské práva, kontaktujte nás prosím, provedeme nápravu. Není možné ověřovat pravost příspěvků, proto neneseme jakoukoliv odpovědnost za pravost. Pokud máte výhrady k příspěvku, kontaktujte přímo autora, nebo reagujte odpovědí přímo ve fóru.


www.o2.cz, www.bonerix.cz/start, www.vodafone.cz, www.modrevolani.cz



« Zásady Google pro ochranu osobních údajů.

TOPlist

Stránky vytvořené přes Kliknutí.cz - tvorba webu