Neříkám, že to tak nemohlo fungovat, prodejny si každá jela hodně podle sebe. Nicméně za dobu mého působení se v naší prodejně nic takového nikdy nedělo. Vždy zákazník musel vědět co kupuje, jestli to má pro něj hodnotu a neexistovalo žádné přidání adsl důchodcům, byť cena je stejná.. Navíc už nějaký čas O2 jede na spokojenost a přímo v prodejně se tiskne souhrn objednávky, nebo se posílá mailem, kde jsou i ceny a platnost nabídky. Nemám potřebu se jich zastávat a vždy je dobře, když je zákazník obezřetný, ale takový článek je dost tendenční.
Neříkám, že to tak nemohlo fungovat, prodejny si každá jela hodně podle sebe. Nicméně za dobu mého působení se v naší prodejně nic takového nikdy nedělo. Vždy zákazník musel vědět co kupuje, jestli to má pro něj hodnotu a neexistovalo žádné přidání adsl důchodcům, byť cena je stejná.. Navíc už nějaký čas O2 jede na spokojenost a přímo v prodejně se tiskne souhrn objednávky, nebo se posílá mailem, kde jsou i ceny a platnost nabídky. Nemám potřebu se jich zastávat a vždy je dobře, když je zákazník obezřetný, ale takový článek je dost tendenční.
|