Nevím proč by se měl tímto postupem zabývat něčí chybou. Pokud má nadřízenou, která směny plánuje a o problému věděla, měla ho i řešit. Nevím proč by si sám "Honza" měl reklamaci výplaty řešit, od toho tam nadřízený je. A pokud umíš číst tak on nebyl žalobce.... Takže potížistu vidím v zaměstnavateli. Každý slušný zaměstnavatel si tohle ke svým zaměstnancům nedovolí.
Nevím proč by se měl tímto postupem zabývat něčí chybou. Pokud má nadřízenou, která směny plánuje a o problému věděla, měla ho i řešit. Nevím proč by si sám "Honza" měl reklamaci výplaty řešit, od toho tam nadřízený je. A pokud umíš číst tak on nebyl žalobce.... Takže potížistu vidím v zaměstnavateli. Každý slušný zaměstnavatel si tohle ke svým zaměstnancům nedovolí.
|