Souhlasím s tím, že T-mobile má takové praktiky. Neupozorňuje, zvyšuje ceny atd. Byl bych rád kdyby lidé a firmy konečně uvažovali dopředu. T-mobil se nezlepší to je snad každému jasné. Hlavní problém je v tom, že lidé a hlavně firmy obvykle nepodávají včas výpovědi. To je nejhorší věc. Protože potom jim prodlouží automaticky smlouvu na další 2 roky. A mnou si ruce. Sem tam o něco málo sníží ceny. Ale zase pouze na pár měsíců. A pak? Je to samé jako předtím. Sprostá zlodějna. Podobné je to i O2. Když se někdo chce bránit a striktně stojí za tím, že chce jinam, tak na něho sypou toto "pokuta za odstoupení od rámcové smlouvy je 90 000 Kč + různé dotace na paušál (o kterých Vám před podpisem ani neřeknou a pak slouží k vydírání) - tento příklad byl u jedné firmy se kterou jsem řešil optimalizaci s úsporou 47%.
Souhlasím s tím, že T-mobile má takové praktiky. Neupozorňuje, zvyšuje ceny atd. Byl bych rád kdyby lidé a firmy konečně uvažovali dopředu. T-mobil se nezlepší to je snad každému jasné. Hlavní problém je v tom, že lidé a hlavně firmy obvykle nepodávají včas výpovědi. To je nejhorší věc. Protože potom jim prodlouží automaticky smlouvu na další 2 roky. A mnou si ruce. Sem tam o něco málo sníží ceny. Ale zase pouze na pár měsíců. A pak? Je to samé jako předtím. Sprostá zlodějna. Podobné je to i O2. Když se někdo chce bránit a striktně stojí za tím, že chce jinam, tak na něho sypou toto "pokuta za odstoupení od rámcové smlouvy je 90 000 Kč + různé dotace na paušál (o kterých Vám před podpisem ani neřeknou a pak slouží k vydírání) - tento příklad byl u jedné firmy se kterou jsem řešil optimalizaci s úsporou 47%.
|