Ráda
Ráda bych se podělila o zkušenosti s firmou Telefónica O2 za poslední 2 měsíce. Až dosud jsem jako zákazník ,podnikatel, od firmy nepotřebovala žádné zvláštní služby, využívala jsem mobil a pevnou linku. Problémy nastaly v říjnu t.r., kdy jsem po 2 letech volání z pevné linky přes volny.cz chtěla opět telefonovat přes 02. Nejprve jsem využila internetové stránky, přes které jsem službu hodlala aktivovat. Vzhledem k tomu, že se mi to nezdařilo, volala jsem 1.11.2011 na zákaznickou linku, kde mi operátor slíbil zaslat e-mailem formulář žádosti, ale ani za 2 dny jsem nic nedostala. Po 3 opětovných telefonátech v rozmezí 2 týdnů mi bylo oznámeno, že formulář odeslali poštou.Ani poštou nic nepřišlo, až po návštěvě místní pobočky 02 mi byla služba konečně aktivována a současně poštou přišel formulář, ovšem pošt. razítko bylo 15.11.2011. Další problém nastal, když jsme stěhovali lékařskou ordinaci. 21.11.2011 jsem podala žádost o přeložení pevné linky s tím, aby převod proběhl nejpozději 12.12.2011,abychom nezůstali bez telef. spojení.Při opakovaných návštěvách prodejny O2 jsem byla vždy ubezpečena, že problém se řeší! a na termín se mohu spolehnout. Dnes po 2 hodinovém obléhání místní pobočky 02 jsem se dozvěděla, že možná !!! 14.12 2011 přijde na řadu řešení žádosti,ale termín přeložení linky mi nebyli schopni sdělit. Neserióznost jednání a systém této utajeně anonymní firmy, kdy nemáte možnost jednat konkrétně s odpovědným pracovníkem je vskutku nehorázná. Jednala jsem s mnoha institucemi a firmami, ale přístup firmy Telefónica O2 je bezkonkurenčně nejhorší, jaký jsem kdy zažila. Varuju všechny, kdo hodláte využívat služeb této firmy, dobře uvažte jestli na to máte nervy. Já po dnešku ne.Dr.Hradilová
Naposledy oživil Anonymous v sob 21. pro 2013 9:12:52
|