Přisypu
Přisypu svou trošku do mlýna: Mám u Vodafone aktivováno "Po svém" a chci si objednat telefon se zvýhodněnou cenou. Pokus ověřit si nárok prostřednictvím samoobsluhy nevyšel, tak jsem zašel do jedné z pražských prodejen, kde mi velmi ochotný prodavač :tleskani potvrdil, že jsem splnil všechny podmínky pro zvýhodněný nákup. Tak jsem chtěl svému operátorovi přes "Ptejte se" sdělit, že mu internetová samoška nefunguje zcela dobře. Nechci zatěžovat celým průběhem korespondence (případnému zájemci ji rád pošlu). Celkem 4× mi sdělili, že "Ptejte se" slouží pouze k odpovídání na obecné dotazy, což není případ mého upozornění, a abych volal *077 - pochopitelně za 30 Kč + DPH. Navrhnul bych Vodafona na udělení "podnikatele roku". Nechat si zaplatit za své nedostatky, to neumí každý... "Všichni doufají, že Oskara čeká jen léčba." (Tisková zpráva Novy o prasátku...)
Naposledy oživil Anonymous v čtv 26. zář 2013 14:40:00
|