Přátelé
Přátelé, ve shora vedené diskusi jsem se dočetl, že někteří z Vás uvažují o Borenixu. Já jsem zprvu také o tomto vyrtuálním operátorovi uvažoval, ale rozmyslel jsem si to. Před několika týdny jsem volal jejich operátorce a připadal jsem si jako když mluvím z blbcem, protože nic nevěděla a na můj email nebyli schopni, či ochotni vůbec odpovědět. Pokud nekomunikují se zákazníky, jak to musí vypadat např.v případě reklamací a pod. Chápu, že mnou položené otázky jsou nepříjemné, ale to na co jsem se ptal má být zjistitelné na jejich stránkách, žel není. Pokud znáte odpovědi na otázky v níže uvedeném emailu, prosím o jejich sdělení. Zejména k rychlosti po vyčerpání FUP a k ceně sms při zjištění stavu kreditu. Děkuji. Zde je překopírovaný zmíněný email.
Naposledy oživil Anonymous v stř 25. zář 2013 9:23:31
|