Hangars: Nedavno se mi stala podobna vec
Hangars: Nedavno se mi stala podobna vec. Vybral jsem si zlate cislo (asi na ctvrty pokus, jelikoz udaje na [code:]http://www.vodafone.cz[/code:] o volnych cislech jsou dost neaktualni). Zavolam na operatora, ktery mi nejdrive tvrdil, ze k poplatku za zlate cislo, ktery cini 3570 CZK s DPH, musim jeste zaplatit 1000 CZK za zmenu cisla. Namitl jsem, ze zminenych 1000 CZK se plati pouze v pripade, ze bych chtel zmenit cislo na stavajici SIM karte na jine obycejne cislo a v pripade zmeny na zlate cislo se plati prave jen tech 3570 CZK. Asi po 5ti minutove odmlce, co si to overoval, uznal, ze jsem mel pravdu. Jeste se me nekolikrat ptal, zda souhlasim s poplatkem za zlate cislo a ja opakovane rekl, ze ano, nacez mi sdelil, ze zmena cisla probehne do 2 pracovnich dnu a hovor jsme ukoncili. Ubehly 3 dny a nic. Volam znovu na operatora, proc mi cislo jeste nebylo zmeneno, nacez jsem dostal odpoved, ze zmena neprobehla z toho duvodu, jelikoz jsem pry nevyslovil souhlas s poplatkem za zlate cislo, coz samozrejme nebyla pravda. Operator se tedy za tuto nesrovnalost omluvil a poslal na prislusne oddeleni urgentni zadost, aby zmena byla provedena co nejdrive. Asi po hodine mi prisla omluvna SMSka s tim, ze cislo bylo jiz zmeneno. Takze v pripade operatoru VF si radeji jednu skutecnost overte nejmene 2x!
Naposledy oživil Anonymous v pát 27. zář 2013 0:53:35
|