No, moje osobní zkušenost s VF je poměrně dobrá
No, moje osobní zkušenost s VF je poměrně dobrá. Mám u nich tedy jen Odepiš, stejně tak bratr, kterému ale odpojili číslo a naúčtovali mastnou pokutu, že nezaplatil fakturu, která mu po roce přišla. Vyřešil jsem to za něj, stačilo zavolat na infolinku a i když jsem to vyřešil až napodruhé, protože první telefonát s operátorem mě odkázal na prodejnu, kam si máme dojít s občankou, se pán na to podíval a uznal, že když číslo není téměř používané, že jsme se nemohli dozvědět, že se přechází na elektronické faktury a že jsme tedy nemohli obdržet oznámení o vystavení faktury SMSkou. Odpustil dluh, odblokoval číslo. Problém je nejspíš ve vztahu k firemním zákazníkům. Kamarád byl mnoho let spokojeným zákazníkem VF, začal podnikat a udělal si u VF firemní čísla. Útrata byla rázem vyšší, za to dostal výhody jako volání mezi sebou zdarma, atd. Problém byl, že mu ovšem tyto výhody nakonec účtovali, což on reklamoval. Postoj VF byl ovšem trochu zvláštní. Asi každý normální člověk je ochotný uznat chybu, ale pokud protistrana řeší svou vlastní chybu tak, že příští měsíc je to to samé, velmi špatně komunikuje, je na zákazníka až arogantní, když se snaží dostát svého, je to přinejlepším bizarní. Přešel tedy k O2, kde zpočátku byly nějaké problémy také. Byli na něj ale na rozdíl od VF slušní a brzy se vše dalo do pořádku, protože si pak již nestěžoval. A o tom to je. Nečekám, že bude vždy všechno 100%. Každý občas něco pokazíme a technika také vždy nefunguje na 100 %, ale pak člověk automaticky počítá, že se k tomu protistrana postaví a pokud zjistí, že je problém z jeho strany, vyjde zákazníkovi maximálně vstříc. A stačí přece tak málo. Dříve to možná bylo v oblasti mobilní komunikace jedno, pokud přišli o zákazníka, protože jim zatím přibylo 10 nových, ale dnes mají mobilní operátoři stejné pokrytí, nabízejí vesměs podobné služby a pokud je trh saturovaný, mohu o nespokojeného zákazníka přijít velmi snadno. goob B-]
Naposledy oživil Anonymous v čtv 26. zář 2013 11:24:18
|