no, mam pocit že se mi vodafone mstí za všechny svoje probl
no, mam pocit že se mi vodafone mstí za všechny svoje problémy.
no jinak teď jsem volal infolinku vodafone z mobilu O2, do sámošky jsem zadal svoje druhé číslo v novém systému a dostal jsem se na operátora do 5 minut, ten mě ale chtěl přepojit na kolegy co mají na starosti starý sysém a opět čekání asi 5 minut, pak se mi ozval zpátky že to tam neberou a mám zavolat později. čili otázka zůstává jestli je vůbec do splitu pro starý systém vůbec nějaký operátor přihlášen a lze se tam vůbec nedovolat. vzhledem k tomu čekání hodinu a že se tam nedostanu ani přepojením od jiného operátora mám pocit že se tam snad už ani dovolat nelze

no hlavně že mi číslo měli zrušit už min.měsíc a teď mi vesele vystavili fakturu jakože nic, a záznam o rušení k minulému účtovacímu dni samozřejmě nemají. hovory si teď už ale nahrávám, operátora na začátku upozorním takže záznam lze pak považovat za adekvátní důkaz projevu vůle a závazné dohody.