Kromě
Kromě ceny mě lákal i celkem lopatisticky zpracovaný web a tak nějak jsem byl plný optimismu ze situace, kdy se najednou v Česku ledy hnuly. Přenos čísla trval téměř celý měsíc, prý toho mají hodně a velcí operátoři jim hážou klacky pod nohy. Zvolil jsem platbu předem, metoda "kredit". Ujistil jsem se, že není problém sloučit dvě čísla do jednoho účtu - kvůli jednodušším platbám. V pohodě, jen ten přenos jaksi trval a trval, na svém účtu jsem ovšem hezky viděl nastavení pro obě čísla, i výši kreditu, stav volných minut i sms. Sláva! Přeneseno!!! ...a tím okamžikem zmizely možnosti nastavení pro jedno z mých čísel. Zákaznická linka fakt funguje jako mrtvá schránka na peníze, rekord mám 14 minut poslechu muziky a vyčkejte prosím. Reakční doba na maily cca týden, obsahově skvělé - jakože vážně popis kde najdu nastavení, marně jsem posílal i screenshoty účtu ukazující, že nic takového se pro konkrétní číslo opravdu nekoná. Suprová je rovněž metoda, kdy vám tu samou kravinu napíšou tak 3-4 lidi nezávisle na sobě. Do toho se začaly objevovat prapodivné čísla v zobrazení kreditu, mé apely měly opět výše popsaný účinek. Po měsíci jsem se rozhodl k odchodu a podal výpověď. Zhruba v té době mi přišel mail od nějakého technika s tím, že už to je cajk. Super, nastavit jsem mohl služby i pro druhé číslo, ale něco za něco - přestal se mi pro něj zobrazovat stav provolaných minut, celkový stav zobrazoval jenom minuty druhého čísla. Odpovědi - hádáte správně - byly opět v duchu "stav si můžete zkontrolovat..." Po týdnu reagovali na můj mail ohledně výpovědi, žebych rád ČVOP pro přenos k novému operátorovi. "Diskriminované" číslo omilostili tím, že mu přidělili ČVOP a ten byl dokonce i funkční a tak manželka funguje u nového operátora. Já to mám lepší - Fayn se o mně postaral mooooc hezky a vygeneroval mi TŘI ČVOPy !!! Když jsem se ohradil, že nevím, který je teda platný a že už jsem novému operátorovi nahlásil hned ten první, tak mně s omluvou sdělili, že platný je ten poslední. Uf, v pohodě, nový kód pro přenos jsem nahlásil, změna byla akceptována, takže vše v pohodě. Ne? Jasně že ne. Nedošlo ke spárování požadavků. Jinými slovy čekám co bude, týden jsem bez svého čísla, na kterém mám třeba internet banking a tak nějak nemám chuť ho měnit. Takovej adrenalin jsem nezažil ani na vojně, kdo máte pud sebezáchovy, tak se Faynu vyhněte obloukem, problémy neřeší, ale generují.
Naposledy oživil Anonymous v stř 01. říj 2014 16:49:03
|