Před
Před dvěma lety uzavřena smlouva na O2 internet a televizi, prvních pět měsíců při vyúčtování stejný scenář: 1) volám na zákaznickou linku, že mě účtují vyšší paušál než mám ve smlouvě 2) než se proklikám automatem a přihlásí se operátor trvá to minimálně deset minut 3) konečně mám na lince operátora, kterému pět minut vysvětluji svůj problém načež mě sdělí, že on toto neřeší a musí mě přepojit. Po přepojení hovor vypadne (skutečně se mě to stávalo každý měsíc) 4) vracím se k bodu dvě, opět musím absolvovat bod tři, tentokrát po přepojení hovor nevypadne 5) operátor slíbí, že v další faktuře bude přeplatek odečten 6) další měsíc přijde faktura, ve které je přeplatek odečten, cena za paušál je bohužel opět špatná - vyšší - vracím se k bodu jedna Musím říct, že po druhém měsíci už jsem se tím docela bavil. Nutno objektivně dodat, že od té doby nebyly problémy. Čili závěr - buď v tom mají neskutečný bordel, nebo to je záměr.
Naposledy oživil Anonymous v stř 28. led 2015 13:37:30
|